PERSONĀLA UN BIZNESA PROCESU SPECIĀLISTS/-E
Galvenie pienākumi:
- Vadīt darbinieku atlasi, attīstību, motivēšanu un atgriezeniskās saites procesus;
- Vadīt darbinieku onboarding un offboarding procesus;
- Administrēt citus ar personāla vadību saistītus procesus un veikt iniciatīvas to uzlabošanai;
- Dokumentu un instrukciju sagatavošana un optimizēšana personāla un uzņēmuma procesu jomā;
- Sapulču, mācību, uzņēmuma pasākumu organizēšana;
- Iekšējo komunikāciju un organizācijas kultūras veicināšana;
- Vadītāja ikdienas darba atbalsts.
Prasības:
- Vismaz 2 gadu pieredze personāla joma vai vadības asistenta amatā;
- Augstākā izglītība;
- Proaktīva un uz rezultētiem orientēta personība;
- Labas organizatoriskās un laika plānošanas prasmes, spēja izrādīt iniciatīvu un noteikt prioritātes uzdevumiem;
- Izcilas komunikācijas un savstarpējās saskarsmes prasmes;
- Augsta atbildības sajūta;
- Teicamas latviešu valodas zināšanas.
Mēs piedāvājam:
- Atalgojumu EUR 1800-2000 un bonusi atkarībā no pieredzes un kompetences;
- Interesantu un dinamisku darbu draudzīgā un augošā uzņēmumā;
- Veselības apdrošināšanu nostrādājot 3 mēnešus;
- Profesionālās pilnveides iespējas;
- Darbu klātienē, labiekārtotā birojā Dzelzavas ielā 117, Rīgā;
- Bezmaksas autostāvvietu.