Mēs novērtējam jūsu privātumu!

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu e-veikala un statistikas datus, kas palīdzēs mums sniegt jums labāko pieredzi mūsu e-veikalā un mājas lapā. Jūs varat uzzināt vairāk mūsu Privātuma politikā. Ja vēlaties, varat veikt izmaiņas un atteikties no analītikas sīkdatņu izmantošanas, taču bez tehniskajām sīkdatnēm mēs nevaram nodrošināt mājaslapas korektu darbību.

PERSONĀLA UN BIZNESA PROCESU SPECIĀLISTS/-E

Galvenie pienākumi:

  • Vadīt darbinieku atlasi, attīstību, motivēšanu un atgriezeniskās saites procesus;
  • Vadīt darbinieku onboarding un offboarding procesus;
  • Administrēt citus ar personāla vadību saistītus procesus un veikt iniciatīvas to uzlabošanai;
  • Dokumentu un instrukciju sagatavošana un optimizēšana personāla un uzņēmuma procesu jomā;
  • Sapulču, mācību, uzņēmuma pasākumu organizēšana;
  • Iekšējo komunikāciju un organizācijas kultūras veicināšana;
  • Vadītāja ikdienas darba atbalsts.

 

Prasības:

  • Vismaz 2 gadu pieredze personāla joma vai vadības asistenta amatā;
  • Augstākā izglītība;
  • Proaktīva un uz rezultētiem orientēta personība;
  • Labas organizatoriskās un laika plānošanas prasmes, spēja izrādīt iniciatīvu un noteikt prioritātes uzdevumiem;
  • Izcilas komunikācijas un savstarpējās saskarsmes prasmes;
  • Augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas.

 

Mēs piedāvājam:

  • Atalgojumu EUR 1800-2000 un bonusi atkarībā no pieredzes un kompetences;
  • Interesantu un dinamisku darbu draudzīgā un augošā uzņēmumā;
  • Veselības apdrošināšanu nostrādājot 3 mēnešus;
  • Profesionālās pilnveides iespējas;
  • Darbu klātienē, labiekārtotā birojā Dzelzavas ielā 117, Rīgā;
  • Bezmaksas autostāvvietu.
Pievienot CV



2025 © SIA "Markol" - Visas tiesības aizsargātas