Mēs novērtējam jūsu privātumu!

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu e-veikala un statistikas datus, kas palīdzēs mums sniegt jums labāko pieredzi mūsu e-veikalā un mājas lapā. Jūs varat uzzināt vairāk mūsu Privātuma politikā. Ja vēlaties, varat veikt izmaiņas un atteikties no analītikas sīkdatņu izmantošanas, taču bez tehniskajām sīkdatnēm mēs nevaram nodrošināt mājaslapas korektu darbību.

KLIENTU APKALPOŠANAS OPERATORS/-E

Galvenie darba pienākumi:

  • Pasūtījumu pieņemšana un apstrāde;
  • Klientu apkalpošana un piepārdošana;
  • Klientu apzvanu veikšana;
  • Telefona zvanu un apmeklētāju pieņemšana;
  • Klientu datu ievade un apstrāde;
  • Kancelejas preču pasūtījuma formēšana biroja vajadzībām.

Prasības:

  • Teicamas saskarsmes prasmes un pozitīva attieksme;
  • Pieredze pasūtījumu pieņemšanā, apstrādē, klientu konsultēšanā kā priekšrocība;
  • Precizitāte dokumentu noformēšanā un labas datorprasmes;
  • Pieredze darbā ar datu ievadi un apstrādi uzskaites programmās kā priekšrocība;

Piedāvājam:

  • Interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā;
  • Iespēju mācīties un pilnveidot savas zināšanas;
  • Atalgojums no 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • Veselības apdrošināšanas polise nostrādājot 3 mēnešus;
  • Darba vieta – Dzelzavas iela 117, Rīga
Pievienot CV



2025 © SIA "Markol" - Visas tiesības aizsargātas